مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10اجتماعي

شناسایی و کاهش درختان رو به زوال مرکز پایتخت و تشکیل پرونده گیاه پزشکی 


با اقدامات انجام شده از سوی مرکز تحقیقات، آموزش ومشاوره فضای سبز منطقه از ابتدای سال تاکنون کاهش درختان رو به زوال از 294 اصله به 141 اصله درخت در سال 1400  محقق شد.

- شهردار منطقه 11 تهران گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مرکز تحقیقات، آموزش ومشاوره فضای سبز منطقه از ابتدای سال تاکنون کاهش درختان رو به زوال از 294 اصله به 141 اصله درخت در سال 1400  محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با بیان این که مهم ترین تاثیر فضای سبز در شهرها تعدیل دما ، افزایش رطوبت نسبی، لطافت هوا و جذب گردوخاک است، افزود: با توجه به این که کاشت درختان جدید و استقرار آن ها در محیط به ویژه محیط های شهری و معابر مستلزم هزینه های مالی و زمانی زیادی خواهد بود تا جایگزین درختان کهنسال و استقرار یافته شوند.

بنابراین حفظ و نگهداری از درختان موجود بسیار ضروری و مهم است.

آبادیان ادامه داد: در این راستا مرکز تحقیقات ، آموزش ومشاوره فضای سبز منطقه 11 اقدام به شناسایی درختان رو به زوال و تشکیل پرونده گیاه پزشکی برای آنها کرد و در پی آن اقدامات لازم از جمله محلول پاشی ، محلول دهی و چالکود در زمان های مشخص و طبق دستورالعمل سازمان بوستان ها انجام و در پرونده گیاه پزشکی هر درخت ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کاهش درختان رو به زوال مرکز پایتخت و تشکیل پرونده گیاه پزشکی 

شناسایی و کاهش درختان رو به زوال مرکز پایتخت و تشکیل پرونده گیاه پزشکی